BLACKJACK | NERELERDEN DÖNDÜK!



☘️ OYNADIĞIMIZ VE GÜVENİLİR SİTELER :

37 Replies to “BLACKJACK | NERELERDEN DÖNDÜK!”

  1. Abi geçen günkü twitchte yaptığın çekilişi kazandım çok ihtiyacım vardı ilaç gibi geldi çok sağolasın inanılmaz işimi gördün <3

  2. Hocam valla süpersiniz gereksiz yere ağlama yapmıyorsunuz diğer yayıncılar gibi oyununuzu oynuyorsunuz çıkıyorsunuz bence bu yüzden de kazanıyorsunuz inş daha iyileri sizin olur bol kazançlar …

  3. Ne yalan söyliyim bir kaç yayınını izleyip senin taktikleri denedim 1k bakiyeyi 10k yapıp çektim borçlarımı ödedim kral adamsın bee.

  4. Abi tebrik ederim bol şanslar uzun süredir takip ediyorum öğrenciyim sınavlardan sonra stres atmak için senin kanala uğruyorum hahah adamsın be abi

  5. Evo baktı birakicak gibi değil yine pes etti ahaha Umut abinin masası patlasin Evo itinin kasası inşallah yayını iple çekiyorum valla başlasın vurgun<3

  6. Helal olsun şans işte tebrikler abi, ben bi öğrenemedim herzaman kaybediyorum gelip senin videolarini izliyorum keyif alıyorum acım diniyor (:

  7. Abi hayırlı uğurlu olsun sen nereye biz oraya bu alemde kendini bozmayan tek adam sensin tekrar hayırlı olsun abi şansın her daim bol olsun

  8. Umut abi a inşallah bu evolition u kurutan sen olursun bol kazançların olsun hep tek dileğimiz budur adamsın seviliyorsun <3

  9. bütün samimiyetimle söylüyorum senin videolarını her izlediğimde rahatlıyorum ya özellikle oyunda kaybettiğimde ne zaman kaybetsem yaptığım ilk şey girip videolarını tekrar izlemek oluyor bide birazda olsa oyun stilini öğrenmek için iyi geliyor. 🙂

  10. Helal olsun reis valla artık dizi gibisiniz her gün sizi izliyorum deliler gibi video atmanızı bekliyorum böyle devam edinn <33

  11. Oyundan çok gerçekçi muhabbetin ici n izliyorum👏👏 şansımiz bol olsun bu işi iyi biliyorum diyen zaten borç batağında 👍

  12. NBA seyreder gibi seyrediyorum yayınları hele kazançtan sonra sigara yakman beni bitiriyor seviliyorsun abi böyle devam 😂😂

  13. Senin videolarını beğenmeyenin ben akıl sağlığından şüphe ederim öyle zevk alıyorum ki izlerken devam et kral biz seninleyiz <3

  14. Abi başarıların devamını dilerim sende bu işi kendı capında yapıyorsun helal olsun ben sana ne zaman yetişicem onu biliyorum 😀 😊

  15. tarihe geçtin rulette kardeşim.güle güle harca kardeşim.şansın bahtın hep açık olsun Umut kardeşim biz hep seninleyiz böyle devam..

  16. Kral nasıl kazanıyorsun böyle helal olsun bize de öğretiver şu para kazanmayı açlıktan masayı kemiriyoruz seviliyorsun

  17. Kardeşim seni her daim keyifle izliyorum kapanan kanallarına rağmen seninle devam o tek atışlarına ve tecrübene hayranım saygılar tebrikler.

  18. Helal olsun valla abi kendim kazanmışım kadar sevindim ama ciddi bi şok süreci de geçirdim sağlam vurmuşsun valla her daim desteğe devam hatırlıyorsundur belki beni bol şans kazancın daim olsun 🙂

  19. Kral yayınlarını büyük zevkle izliyoruz bu şekilde devam edip kendini bozmazsan biz de seni izlemeye devam ederiz seviliyorsun 🙂

  20. Twitch aleminin en cömert en eli açık yayıncısı be çekiliş yapmadan rahat durmuyor hem o kazanıyor hem biz kazanıyoruz kralsın seviliyorsun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *