32 TL KASADA TOPA GERİLDİK VE… #on line casino #rulet #roulette



İnstagram : oguzcasino ( faux hesaplara dikkat edin başka instagram hesabım yoktur ) Skype …

34 Replies to “32 TL KASADA TOPA GERİLDİK VE… #on line casino #rulet #roulette”

  1. İzmir'den selamlar 100 TL param var ögrenci kasası yardımcı olurmusun Whatsapptan yazsam reis ? Bets10 güvenilir mı reis ona aticam son parami

  2. TR14 0006 2000 5450 0006 6349 69 beyler bugün baya zararım oldu battim resmen 3/5 bişey atarmisiniz lütfen ismim hasan hisar IBAN Garanti Bankası teşekkürler

  3. bsdsrılsrın devmını dılerım abım adam gıbı adamsın bu kasayla kazanmakta guzel sevılıyorsun kral adamsın bol sans

  4. bu beğenmeyen neyi beğenmemiş onuda bi yorumda belirtseniz adam 30 lirayla 1900 tl yapmış daha ne yapsın.neyi beğenmediniz???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *